fredag 13 juli 2012

Starten på semestern har gått...

och att resa i bil med våra barn går riktigt bra. Att bo på främmande ställen går helt kanon. Att vara vakna till 23 går helt underbart (med riklig stimulans dagen efter). Att sova ut på morgonen går också helt underbart...

Jag undrar om detta verkligen är mina barn? Kanske allt är tillbaka till normala gängor nu när vi är hemma igen men vad gör väl det, de var fantastiska när vi var borta. Nu är vi hemma igen och vi har inget i kyl så jag sitter och förbereder en lista. Min älskade lilla Adam är född mitt i semestrarna och det är ingen hemma dessa tider och i morgon fyller han stora 4 år. En nutella glasstårta är i alla fall beställd. Lite presenter är inhandlade och kanske att att vi kan få hem lite kompisar hit utan att det är egentligen tänkt som kalas. Det är bara mysigt att ha folk hemma på Adams födelsedag... Gissar att han kommer att få fira den ett par gånger... Ett födelsedagskalas för dagiskompisarna är det i alla fall tänkt så småningom.

Tänk vad tiden går!

Adam i Turkiet för ett år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista