måndag 23 juli 2012

Semester innebär ofta någon typ av konsert...



och i går tog jag med min mor på Stefan Andersson som en födelsedagspresent. Lökebergs Fritidsförening hade gjort en jättegrej att få dit Stefan som spelade en blandad kavalkad av visor/låtar från sin karriär. Trots blåst och lite droppande från skyn så var det en otroligt mysig kväll.

Jag såg och hann att prata med många bekanta ansikten som hade hittat dit. Jag är glad att jag fick nys av detta evenemang från grannar för att kunna gå dit med lite gott att äta, dricka ett gott glas vin eller två, trivas i gott sällskap och höra en kille som låter kanon live... ja då trivs jag som fisken i vattnet.

Nu har vi sällskap här hemma i en vecka och då händer det alltid lite. I dag drog de till Ullared (stolt att jag inte åkt dit än men snart så) eftersom vädrets makter inte riktigt var på vår sida. I morgon ser det ut att bli Liseberg för halva vår familj, jag och Tim avviker och gör något som han tycker är kul, Äventyrsbadet i Lerum kanske. Idag kan det bli Lekhuset i Kungälv kanske...  Vi kan inte säga annat än att hittills har det varit en väldigt skön semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista