måndag 11 juni 2012

Kan detta går vägen???



Och kan känslan från 1994 komma igen? Tänk vad en sport kan beröra, vad den kan ena och intressera! Själv har jag strötittat till vid alla ohhh och ahhh. Känner att jag har svårt att bli inspirerad och hoppas verkligen att en start på detta EM i positiv bemärkelse kan fånga även mig, jag är ändå och har alltid varit sporttokig!

Det blir tufft om de inte levererar idag... men en kille har imponerat och det är vår vänsterback. Om fler kunde vara med, ta för sig lite mer som såhär, ja då skulle jag inspireras...

Fotboll kommer att prägla vårt hem i veckor framöver, alla matcher kommer att följas och jag hoppas att det blir många roliga och händelserika matcher...

Ha en härlig fotbollskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista