fredag 11 maj 2012

Ca 40 timmar i veckan


spenderar vi på annan plats än hemma med nära och kära. Det är där som vi skrattar, gråter, tävlar, strävar, bryr oss om andra än familjen. Det är här som det är viktigt att mycket fungerar för då fungerar även livet med nära och kära.

Jag har bytt några sådana platser genom livet och många av dem har varit riktigt bra, några har varit fantastiska och några har varit helt ok. För ca 2 år sedan fick jag möjligheten att komma till en ny stor plats, med många fantastiska människor och än mer möjligheter till fantastiska möten.

De senaste veckorna har vi kämpat en hel del och samtidigt haft ganska tuffa mål att uppnå på vägen men med möjligheten att kunna kämpa tillsammans med en mängd underbara personer så nådde vi idag ett stort delmål för det här året och det var en kämpainsats ända in i det sista.

Med stor stolthet kan jag säga att den fantastiska arbetsplatsen jag jobbar på med underbara personer är

TELEFONBANKEN SEB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista