torsdag 26 april 2012

Eye Q... Detta ska vi testa!


Eye Q Flytande, Vanilj - 200 ml i gruppen För barn hos Vitapost.se (267000)

Detta har jag läst, grunnat på, sökt mer information om, för detta kanske kan hjälpa Tim, ja, kanske båda våra barn.

Jag trodde dock att det bara fanns i tablett form, så som omega tre brukar se ut om ni sett detta någon gång. Tim och tablett= trubbel! Men går man inte o kollar får man aldrig veta... Så off till en Lifebutik idag o en fantastisk tjej som var informativ o kreativ men försiktig i sitt säljande. Vad kom vi fram till? Det fanns i flytande form, smak vanilj! Detta med hallonsylt så har vi fått ner första dosen, det ska bli tre om dagen... Alla doser vi lyckas med är jag glad med o så får vi se om det kan bli någon skillnad.

Detta är fettsyror som ska vara optimala för hjärna och öga och har visat positiva effekter för personer med autism, adhd mm... Jag är redo att testa allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista