söndag 27 maj 2012

Mors dag...


Duramo 4 W Dam Vit/Rosa

ja idag är dagen tillägnad oss mödrar. Det innebär att vi hjälpte min mamma igår och ska till Farmor A idag. Jerker hade bestämt att jag skulle möta upp honom vid Bäckebol i går. Jaha tänkte jag, antingen Elgiganten eller XXL. Det blev det sistnämnda. Han hade bestämt att jag behövde nya träningsskor som jag kan ha när jag tränar/promenerar. Helt rätt tänkt eftersom jag aldrig kostar på mig detta själv. Sedan vi träffades så är det han som har införskaffat detta till mig, julklapp eller födelsedagspresent har det varit tidigare.

Det var ganska enkelt för honom att hjälpa våra barn att fixa denna uppvakning men vad hittar jag och Jerker på till våra mödrar. De är guld värda för oss, ställer upp i ur och skur, lägger om scheman och tar semestrar för att kunna hjälpa oss. Vad att ge för att tacka för all denna hjälp till två personer som har det mesta?

Ja, vi har funderat färdigt och hoppas kommit på något som vi kan göra med dem när den härliga tiden sommaren står för är över och vi behöver krypa in i mörkret. Då har vi något att se fram emot! Att vi dessutom fortfarande har kvar våra godingar som jag har fått previligiet att få föda fram är väl ändå den största presenten någonsin!


HÄRLIG MORS DAG ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Min blogglista